Ultima Online - československý shard Manawydan
Role play
Možnost volné interakce s okolním světem za postavu, kterou si vytvoříte podle svých představ. Svět plný čar a mystiky, kde kromě lidí narazíte i na elfy a hobity, trpaslíky a gnómy, orky a drowy. Herní systém úrovní a zkušeností, které lze získat i jinak, než jen tupým mlácením a vybíjením. Různá povolání s rozmanitou škálou dovedností a perků, ve kterých se mohou zdokonalovat: válečník, hraničář, mág, kněz, alchymista, zloděj, řemeslník i bard. Unikátní herní
prostředí Ultimy Online jako stvořené pro snadnou interakci postav mezi sebou. Manawydan Shard vznikl proto, aby všechny tyto pojmy svedl dohromady a svým hráčům nabídl neopakovatelný zážitek ze hry.

Svět fantasy
Máme vlastní emulátor světa postavený na základech projektu RunUO. V něm tvoříme herní systém, který jinde nenaleznete, s vlastními pravidly, která podporují volnou hru a plnou samostatnost hráčů, bez závilosti na Game Masterech. Samozřejmostí je získávání zkušeností za hru v závislosti na známce, kterou hráč obdrží od ostatních postav a realizačního týmu, ale i za prováděnou činnost, jako je boj, výroba a prodej řemeslných výrobků, lovecké
licence a další. K postupnému vylepšování postav dochází růstem jejich síly, obratnosti a inteligence, ziskem úrovní a následnému učení
dovedností a perků.

Vlastní klient
Pro samotnou hru používáme nového herního klienta, kterého jsme sami vyvinuli a dále jej zdokonalujeme, abychom dále rozšířili možnosti a zvýšili prožitek ze hry. První věc, která možná překvapí zkušené hráče z Ultimy Online, je rozdílná rychlost postav a jezdeckých tvorů. Dále pak mimojiné i možnost naprosté volnosti herního rozlišení, avatar postavy při zobrazení jejího popisu a v neposlední řadě i bohatý systém maker pro usnadnění hry.
Komplexní herní systém
Současné MMORPG hry se kromě dokonalé 3D grafiky pyšní značně zjednodušenými herními principy, aby zábavu zpřístupnily masám. Většina UO shardů ve snaze konkurovat jejich existenci a s vědomím, že nikdy nebudou schopni dosáhnout stejného grafického zážitku, alespoň nabízí prakticky stejná pravidla. Nikoliv však my. Nemáme jednoduché systémy dovedností, které by postavu vystřelily raketově vzhůru k nejvyšší úrovni. Manawydan je shard pro náročné, kteří se na
tuctových MMORPG serverech nudí. Hra zde často vyžaduje pátrání po
informacích a postupné zdokonalování nejen postavy, ale i samotného hráče. K tomu slouží naše Wikipedie, na jejímž rozšiřování se může
podílet celá hráčská komunita. Důraz je kladen také na týmovou hru, skupiny jsou zde zvýhodněny např. ziskem více zkušeností při boji.

Česká lokalizace
Nejsme největší ani nejstarší shard na české scéně, ale jsme první český shard, kde slovo český neznamená jen zemi původu. Ve hře nenarazíte na anglicky pojmenované druhy živočichů a monster, ani předměty, jejichž název vám nic neřekne. Jelen není deer, krátký meč je meč, heřmánek nemusíte hledat ve slovníku a když v lese narazíte na vlky místo wolfů, nebudete se je snažit podrbat za ušima.Neustálý vývoj
Nic nemůže být úplně perfektní a my to víme. Proto vám nebudeme tvrdit, jak jsme dokonalí, jak všechno funguje k úplné spokojenosti týmu i hráčů. Proto jsme ve vývoji neustrnuli a každý týden přicházíme s novinkami a drobnostmi, které potěší. Neustále se snažíme vylepšovat a pořád hledáme - chytré a zvědavé hráče i členy realizačního týmu.
SVN 6712 (svn6712)
- systém Modulárních akcí (náhrada dechů, beta pro GM)
- rozšíření PreciseAnimation (ve spolupráci s novou verzí klienta umožňuje přesněji ovládat animace)
- oprava určování cíle pokud hledáme nejslabšího spojence
- vrácení efektu selhání kouzla zpět na lebku
- aktualizace paketů pro GM itemy Blocker (blokuje pohyb) a LOSBlocker (blokuje pohled)
- systém Modulárních akcí (náhrada dechů, beta pro GM)
- rozšíření PreciseAnimation (ve spolupráci s novou verzí klienta umožňuje přesněji ovládat animace)
- oprava určování cíle pokud hledáme nejslabšího spojence
- vrácení efektu selhání kouzla zpět na lebku
- aktualizace paketů pro GM itemy Blocker (blokuje pohyb) a LOSBlocker (blokuje pohled)
SVN 6704 (svn6704)
Kouzla:
- oprava kouzla Smradlavý oblak (v kódu chyběl test odolání účinku kouzla, viz. popis kouzla)
- úprava efektu odolání kouzlu (jiný grafika než točící se hlava, odpojen zvukový projev)
AdvancedVendor:
- oprava pádu při manipulaci s očarovanými předměty a jejich naceněním
Ostatní:
- rozšíření polí tooltipů gumpu [Enchant
- Flying (zatím nevyužitá hodnota u NPC; NPC je považováno za letící pokud má křídla a běží, nebo je nad vodou)
Kouzla:
- oprava kouzla Smradlavý oblak (v kódu chyběl test odolání účinku kouzla, viz. popis kouzla)
- úprava efektu odolání kouzlu (jiný grafika než točící se hlava, odpojen zvukový projev)
AdvancedVendor:
- oprava pádu při manipulaci s očarovanými předměty a jejich naceněním
Ostatní:
- rozšíření polí tooltipů gumpu [Enchant
- Flying (zatím nevyužitá hodnota u NPC; NPC je považováno za letící pokud má křídla a běží, nebo je nad vodou)
Aktualizace klienta:
- oprava chyby při spouštění klienta (Engine.ParseArg)
- oprava chyby při spouštění klienta (Engine.ParseArg)
SVN 6702 (svn6702)
Bestiář:
- nová velikost "V" (jako A0 + lze ji zašlápnout)
- velikost A0 a V nemůžou rozšlapávat předměty
Materiály:
- oprava resetování barvy, pokud se použil Materiál bez nastavené barvy na obarvený předmět
- oprava zadávání přenašeče Materiálu (pokud se napsal česky item tak ho to nepoznalo)
- oprava přenosu barvy ze suroviny (za určitých okolností se nepřenesla)
AI:
- oprava chování kdy NPC ignorovalo strážné
- oprava výběru protivníka, pokud na NPC útočil jediný útočník (chyba v systému agra nulovala útočníka)
Systém:
- 25% průhlednost kaluží krve
- oprava obarvení kaluže krve podle nastavení v Bestiáři
Bestiář:
- nová velikost "V" (jako A0 + lze ji zašlápnout)
- velikost A0 a V nemůžou rozšlapávat předměty
Materiály:
- oprava resetování barvy, pokud se použil Materiál bez nastavené barvy na obarvený předmět
- oprava zadávání přenašeče Materiálu (pokud se napsal česky item tak ho to nepoznalo)
- oprava přenosu barvy ze suroviny (za určitých okolností se nepřenesla)
AI:
- oprava chování kdy NPC ignorovalo strážné
- oprava výběru protivníka, pokud na NPC útočil jediný útočník (chyba v systému agra nulovala útočníka)
Systém:
- 25% průhlednost kaluží krve
- oprava obarvení kaluže krve podle nastavení v Bestiáři
SVN 6699-6701 (svn6701):
- podpora změny rozměry itemů (zatím v klientu integrována pouze změna velikost mrtvol)
- změna rozměru "mláďat" na farmě z 50-100 na 65-100%
Klient (vyžaduje update klienta):
- úprava tmavnutí a blikání buffikon efektů kratších než 50 sekund (objevovaly se hned tmavé, nebo hned blikající)
- měnitelný rozměr mrtvol (přebírají hodnotu původního NPC)
- přepsání kódu zvětšování mobile (vylepšení generování grafiky na židlích, oprava hitboxů (reakce při najetí myši nebo kliknutí), optimizace)
- podpora změny rozměry itemů (zatím v klientu integrována pouze změna velikost mrtvol)
- změna rozměru "mláďat" na farmě z 50-100 na 65-100%
Klient (vyžaduje update klienta):
- úprava tmavnutí a blikání buffikon efektů kratších než 50 sekund (objevovaly se hned tmavé, nebo hned blikající)
- měnitelný rozměr mrtvol (přebírají hodnotu původního NPC)
- přepsání kódu zvětšování mobile (vylepšení generování grafiky na židlích, oprava hitboxů (reakce při najetí myši nebo kliknutí), optimizace)
SVN 6698 (svn6698)
Chov zvířat:
- doplnění zprávy o konci dojení a další péče
- oprava chyby kdy hospodářská zvířata nevytvářela žádné produkty
- změna skillu pro čas na dojení a další péči na Znalost zvířat
- pokud má dojení nebo jiná péče nastavený požadovaný skill, použije se tento skill místo Znalosti zvířat na určení času trvání
Chov zvířat:
- doplnění zprávy o konci dojení a další péče
- oprava chyby kdy hospodářská zvířata nevytvářela žádné produkty
- změna skillu pro čas na dojení a další péči na Znalost zvířat
- pokud má dojení nebo jiná péče nastavený požadovaný skill, použije se tento skill místo Znalosti zvířat na určení času trvání
SVN 6697 (svn6697)
Chov zvířat:
- oprava chyby generování více než jednoho typu předmětu (např. mléko + vlna)
- opraveno používání věcí na zvířata (šly použít pouze nůžky, jiné věci v definici nefungovaly)
- opraveno získávání informací pro Zakázky (některé věci "vyrobitelné" zvířetem byly ignorovány)
- přepsán proces dojení a používání předmětů (doplnění animace, omezení pohybu atd.)
- Farmaření snižuje čas dojení, stříhání atd. až o polovinu
Systém:
- ukončení animace na konci akce (např. ohnutí se při okopávání apod.)
- ukončení animace při předčasném přerušení akce
GM:
- "[test production" umožní GM resetovat produkci zvířete (aby ho bylo možné znovu podojit atd.)
- tooltip v Bestiáři u definic generování věcí zvířetem
Chov zvířat:
- oprava chyby generování více než jednoho typu předmětu (např. mléko + vlna)
- opraveno používání věcí na zvířata (šly použít pouze nůžky, jiné věci v definici nefungovaly)
- opraveno získávání informací pro Zakázky (některé věci "vyrobitelné" zvířetem byly ignorovány)
- přepsán proces dojení a používání předmětů (doplnění animace, omezení pohybu atd.)
- Farmaření snižuje čas dojení, stříhání atd. až o polovinu
Systém:
- ukončení animace na konci akce (např. ohnutí se při okopávání apod.)
- ukončení animace při předčasném přerušení akce
GM:
- "[test production" umožní GM resetovat produkci zvířete (aby ho bylo možné znovu podojit atd.)
- tooltip v Bestiáři u definic generování věcí zvířetem
SVN 6696 (svn6696)
- oprava pádu při konci loajality NPC bez AI
- oprava pádu při konci loajality NPC bez AI
Mapa:
- Update mapy a statiky = úprava cypronské arény a otevření druhé větší části Krysodlačího doupěte (podtemno).
Klient:
- Nová verze klienta 2023.4.1.26031 s podporou velikostí viz. Whitey novinky
- Update mapy a statiky = úprava cypronské arény a otevření druhé větší části Krysodlačího doupěte (podtemno).
Klient:
- Nová verze klienta 2023.4.1.26031 s podporou velikostí viz. Whitey novinky
Copyright © 2003-2023, RT Manawydan.