Ultima Online: Manawydan - Role Playing shard

Manawydan.cz používá na svých webových stránkách cookies. Chcete-li získat informace o používání a nastavení cookies, prosím přečtěte si naše Prohlášení o ochraně soukromí. Nedostatečným nastavením blokování cookies dáváte souhlas k jejich využívání.

Ultima Online - československý shard Manawydan

  1. Role play
  2. Svět fantasy
  3. Vlastní klient
  4. Komplexní herní systém
  5. Česká lokalizace
  6. Neustálý vývoj

Role play

Možnost volné interakce s okolním světem za postavu, kterou si vytvoříte podle svých představ. Svět plný čar a mystiky, kde kromě lidí narazíte i na elfy a hobity, trpaslíky a gnómy, orky a drowy. Herní systém úrovní a zkušeností, které lze získat i jinak, než jen tupým mlácením a vybíjením. Různá povolání s rozmanitou škálou dovedností a perků, ve kterých se mohou zdokonalovat: válečník, hraničář, mág, kněz, alchymista, zloděj, řemeslník i bard. Unikátní herní
prostředí Ultimy Online jako stvořené pro snadnou interakci postav mezi sebou. Manawydan Shard vznikl proto, aby všechny tyto pojmy svedl dohromady a svým hráčům nabídl neopakovatelný zážitek ze hry.

Svět fantasy

Máme vlastní emulátor světa postavený na základech projektu RunUO. V něm tvoříme herní systém, který jinde nenaleznete, s vlastními pravidly, která podporují volnou hru a plnou samostatnost hráčů, bez závilosti na Game Masterech. Samozřejmostí je získávání zkušeností za hru v závislosti na známce, kterou hráč obdrží od ostatních postav a realizačního týmu, ale i za prováděnou činnost, jako je boj, výroba a prodej řemeslných výrobků, lovecké
licence a další. K postupnému vylepšování postav dochází růstem jejich síly, obratnosti a inteligence, ziskem úrovní a následnému učení dovedností a perků.

Vlastní klient

Pro samotnou hru používáme nového herního klienta, kterého jsme sami vyvinuli a dále jej zdokonalujeme, abychom dále rozšířili možnosti a zvýšili prožitek ze hry. První věc, která možná překvapí zkušené hráče z Ultimy Online, je rozdílná rychlost postav a jezdeckých tvorů. Dále pak mimojiné i možnost naprosté volnosti herního rozlišení, avatar postavy při zobrazení jejího popisu a v neposlední řadě i bohatý systém maker pro usnadnění hry.

Komplexní herní systém

Současné MMORPG hry se kromě dokonalé 3D grafiky pyšní značně zjednodušenými herními principy, aby zábavu zpřístupnily masám. Většina UO shardů ve snaze konkurovat jejich existenci a s vědomím, že nikdy nebudou schopni dosáhnout stejného grafického zážitku, alespoň nabízí prakticky stejná pravidla. Nikoliv však my. Nemáme jednoduché systémy dovedností, které by postavu vystřelily raketově vzhůru k nejvyšší úrovni. Manawydan je shard pro náročné, kteří se na
tuctových MMORPG serverech nudí. Hra zde často vyžaduje pátrání po informacích a postupné zdokonalování nejen postavy, ale i samotného hráče. K tomu slouží naše Wikipedie, na jejímž rozšiřování se může podílet celá hráčská komunita. Důraz je kladen také na týmovou hru, skupiny jsou zde zvýhodněny např. ziskem více zkušeností při boji.

Manawydan Dokuwiki

Česká lokalizace

Nejsme největší ani nejstarší shard na české scéně, ale jsme první český shard, kde slovo český neznamená jen zemi původu. Ve hře nenarazíte na anglicky pojmenované druhy živočichů a monster, ani předměty, jejichž název vám nic neřekne. Jelen není deer, krátký meč je meč, heřmánek nemusíte hledat ve slovníku a když v lese narazíte na vlky místo wolfů, nebudete se je snažit podrbat za ušima.

Neustálý vývoj

Nic nemůže být úplně perfektní a my to víme. Proto vám nebudeme tvrdit, jak jsme dokonalí, jak všechno funguje k úplné spokojenosti týmu i hráčů. Proto jsme ve vývoji neustrnuli a každý týden přicházíme s novinkami a drobnostmi, které potěší. Neustále se snažíme vylepšovat a pořád hledáme - chytré a zvědavé hráče i členy realizačního týmu.
Na dalším vývoji našeho shardu a všech jeho součástí se totiž může podílet každý.

Manawydan Mantis Bug Tracker Manawydan MyBB Forum

Protože tak bude mít naše snažení smysl a hráči se k nám budou neustále vracet.

- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z jasanového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z ratanového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z dubového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z cedrového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z tisového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z ebenového dřeva
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Isharské stoky - první až třetí patro
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Akademie válečníků
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Vlčí šachta a Abigorovo podzemí
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Elfí bažiny
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Kobka padlých duší
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Krypta první a druhé patro
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Skřetí chodby první a druhé patro
- Změna jména NPC z Prase -> Kanec
- Nové NPC: Prasnice
- Nové NPC: Sele
- Nové NPC: Ent z jasanového dřeva
- Nové NPC: Ent z ratanového dřeva
- Nové NPC: Ent z dubového dřeva
- Nové NPC: Ent z cedrového dřeva
- Nové NPC: Ent z tisového dřeva
- Nové NPC: Ent z ebenového dřeva
- Entí bossové přidáni v MultiSpawneru do světa (nutno nalézt ve světě)
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Kobka
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Doupě lapků
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Skřítkova jeskyně - 2. patro
SVN 6476:
Dnešní změnu budou nenávidět stopaři.

Úpravy a opravy Stopování
- zrušení 5% minima při určení šance nalezení stopy (obtížný tvor bude s nízkými dovednostmi hůře stopovatelný)
- předělání vzorců stopování konkrétního tvora (původní systém neuvěřitelně boostoval stopování vzácných druhů, spolu s výše uvedeným dával všemu minimálně 5% nálezu i při nízkém skillu a vysoké vzácnosti)
- obarvení textů (aby byly poznat od debugových hlášek)
SVN 6475:
- při otevření gumpu Síně slávy v dungeonu s nastaveným Nejrychlejším průchodem se gump otevře na stránce průchodu (jinak normálně na Hráči měsíce)
- přidána možnost přidat poznámku do nastaveného průchodu (např. popis podmínek, lokace vchodu/východu apod.)
- drobné úpravy gumpu průchodů v Síni slávy
SVN 6474:
- drobné grafické změny gumpu Síně slávy
- očarování předmětu "XP" (zvyšuje/snižuje každou XP odměnu o danou hodnotu, určeno na výjimečné předměty)
Systém Nejrychlejší průchod
- měří čas od vstupu do dungeonu až do jeho opuštění na druhém konci
- hráči kteří vstoupí v rozmezí jedné minuty a odejdou v rozmezí 10s budou v Síni Slávy zaznamenáni společně
- dungeon musí GM nastavit! (je zbytečné snažit se o rychlý průchod pokud dungeon není vidět na stránkách Síně slávy)
- systém bude časem rozšířen o odměny (např. putovní předměty spojené s titulem nejrychlejšího průchodu)
SVN 6471:
Přepracovaný gump PlayersOfWeek/Month na Síň slávy (HallOfFame), příkaz pro zobrazení změněn na [hall a [HallOfFame.

SVN 6472:
FirstKill / První zabití
GM mohou definovat NPC (nebo hráče!) pro které se bude počítat úspěch prvního zabití.
Vyhlášená i splněná První zabití jsou zobrazena v Síni slávy (gump po nalogování + příkaz [hall nebo [HallOfFame).
U splněného prvního zabití budou uvedena jména postav které se zabití účastnily (a udělaly alespoň 10% dmg).

PS: řemeslníci a farmáři neplačte (a nenadávejte), i pro vás něco chystám.
SVN 6467:
- MultiSpawner (hračka pro GM, umožňuje spawny ve vlnách jediným spawnerem)
SVN 6463-4
- fix zbytečného stahování kůže na zvířeti které kůži nemá (ale mělo peří)
- fix textů potulujících po mapě (např. "Zásah" po vržení více výbušnin naráz)
- oprava pádu při stackování tabáku
- oprava targetu výbušnin (přerušení targetu když došel čas a výbušnina dávno explodovala)
- vlastnost výbušniny ExplodeOnContact (vybuchuje hned po dopadu, zatím nevyužito)
SVN 6460-61
Velké přepracování Carvingu (zpracování těl)
- sjednoceno použití skillu, použije se největší hodnota ze Zálesáctví, Znalost zvěře nebo Vaření (dosud se to různě sčítalo, ještě k tomu jak kde; Vaření je tam nově)
- sjednocení zisku, skill má vliv na to kolik toho vypadne (dosud jak kde buď šance nebo množství; podle odezvy se možná místo vlivu na množství vrátí šance)
- GM si mohou vyhrát s nastavením skillu/ů (klidně jiné než zde uvedené, klidně jiné u každé fáze), spouštěcích nástrojů i hlášek které proces provázejí
SVN 6462
- přidána Dojicí stolička
Copyright © 2003-2021, RT Manawydan.