Ultima Online: Manawydan - Role Playing shard

Manawydan.cz používá na svých webových stránkách cookies. Chcete-li získat informace o používání a nastavení cookies, prosím přečtěte si naše Prohlášení o ochraně soukromí. Nedostatečným nastavením blokování cookies dáváte souhlas k jejich využívání.

NOVÉ PŘEDMĚTY
Truhlářství:
- Vrstvené Jartanové polínko
- Vrstvené Radubové polínko
- Vrstvené Centenové polínko
- Vrstvené Tisecové polínko
- Vrstvené Ebetinové polínko
- Vrstvené Mahtopové polínko
- Vrstvené Palimartové polínko
Carving / Krejčovství (nové kůže pro stahování a následná výroba vypracované kůže):
- Vlčí
- Medvědí
- Býčí
- Krokodýlí
- Ještěří
- Yuan-Ti
- Trolí
VÝROBNÍ POSTUPY:
Dřevo:
Možnost vytvoření vrstveného dřeva, které se používá na úpravu zbraní (stejný postup jako u slitin).
Tato úprava se na výrobek aplikuje již při samotné výrobě a to ve výrobním gumpu. (již hotové výrobky nelze modifikovat).
Kůže:
Možnost vytvoření Vypracované kůže jiných druhů, které se používají na úpravu zbrojí z krejčovství (stejný postup jako u slitin).
Tato úprava se na výrobek aplikuje již při samotné výrobě a to ve výrobním gumpu. (již hotové výrobky nelze modifikovat).
OSTATNÍ:
Durabilita:
- Opravena durabilita střelných zbraní podle nových pravidel
- Opravena durabilita holí podle nových pravidel
- Opravena durabilita kožených zbrojí podle nových pravidel
Další:
- Změna výroby vypracované kůže
- Změna barvy NPC: Krokodýl
- Nové NPC: Říční býk
- Nové NPC: Skalní býk
- Nové NPC: Bahenní krokodýl
- Nové NPC: Písečný krokodýl
Server - SVN 6726
Výroba:
- fix slévání (pokud dala výroba na výběr zbraně i zbroje, aplikoval se na zbroje postup pro zvýšení poškození místo obrany)



Server - SVN 6725
Gumpy:
- rozšíření pro zavření konkrétního gumpu pomcí ID řetězce
- rozšíření "related" pro propojení pozic dvou gumpů

Animals Lore
- úprava gumpu PetKnowledgeFarmGump, konkrétně využití propojení pozeice a zavírání konkrétních gumpů
- úprava hlášky po použití skillu (aby naznačovala že lze zacílit kromě zvířete i farmu)

Itemy:
- ikona šipky nad zvířetem u dojicí židličky

Výroba:
- fix spotřeby materiálů při slévání (chybná spotřeba když proces požadoval víc než jednu surovinu)

Vytváření nové postavy:
- fix obřích postav po loginu (vyžaduje klienta v2023.9)



Klient, verze 2023_09
- fix obřích postav po loginu
- úpravy kvůli rozšíření možností gumpů
SVN 6722 (svn6722)
Úprava dovednosti Znalost zvěře:
Pokud majitel farmy zacílí pozemek nebo nájemní truhlu, zobrazí se mu kromě informace o zvířeti i seznam zvířat na farmě.
Zvíře ze seznam, o kterém si prohlíží informace, je ve hře zvýrazněno šipkou.
SVN 6720 (svn6720)
Marks:
- oprava chyby v serializacei/deserializaci
- práce na nastavovacím gumpu, vynucené obarven, podpora do spawneru (Rat:M=Boss -> Krysa s ikonou bose)
SVN 6719 (svn6719)
Systém Marks:
- ikony nad a pod NPC
- podpora ze strany servru
- podpora ze stranyu klienta
- značky na systémová NPC: AdvancedVendor, BaseEscortable a NPC s řemeslnickým kvestem (další budou následovat)
Systém ModulkarAction:
- políčka generované modulární akcí mohou být zničitelná (např. ledový golem, stavějící kolem sebe ledovou bariéru, kterou lze zničit; chybí nastavení v gumpu)
Update klienta:
- ikony nad/pod postavou (projeví se až po příslušné aktualizaci servru)
Fix klienta - pád při vstupu do stok.
SVN 6717 (svn6717)
Kouzla:
- nastavení průhlednosti některých kouzel (firebal, Hořící ruce a pod.)
- úprava systému animace těchto kouzel (převod efektu na PreciseAnimation)
- úprava animací některých kouzel
- oprava kouzla Smradlavý oblak (ovlivňoval i NPC stojící vysoko nad/pod ním)

Modulární akce:
- QoL vylepšení gumpu (jednodušší nastavení AI výběru cíle apod.)
- oprava chyby vymazávající parametru editovaného modulu (akce vyvolávající submenu)
- modul přidávající toho kdo aktivoval akci mezi cíle
- modul spawnování speciálních políček (políčko při sešlápnutí aktivuje akci se spouští "Při vstupu na spec. políčko" - akce pak obstara zranění, animace atd.)
- možnost zadat konkrétní rozsah při převodu cíle na políčka (např. pro vytvoření kruhu kolem cíle)
- možnost zadat obrácenou animaci políček ("nádech" místo "chrlení" atd.)

Systém:
- optimizace a modernizace pár kousků kódu
SVN 6714 (svn6714)
- oprava určování BodyStructure (např. Papoušek tvrdil že nemá křídla, protože je Animal a ne Bird)
- létající NPC létají (využití animace letu pro NPC ve vodě, ještě nutno dořešit aby nelétali pod průhlednou vodou ale nad ní)
- aktualizace kódu efektů o přesné časování a možnost použít průhlednost (bude postupně aplikováno po aktualizaci klienta)
- úprava kódu ActionModuleMovingEffect aby využil průhlednosti efektů

Aktualizace klienta 2023.6
- využití grafiky létajících NPC
- oprava rychlosti animací při změně minimálních FPS (Ticker místo Renderer.Frame)
- přidána možnost nastavit průhlednost efektů
SVN 6712 (svn6712)
- systém Modulárních akcí (náhrada dechů, beta pro GM)
- rozšíření PreciseAnimation (ve spolupráci s novou verzí klienta umožňuje přesněji ovládat animace)
- oprava určování cíle pokud hledáme nejslabšího spojence
- vrácení efektu selhání kouzla zpět na lebku
- aktualizace paketů pro GM itemy Blocker (blokuje pohyb) a LOSBlocker (blokuje pohled)
Copyright © 2003-2024, RT Manawydan.